Site Loader

Asi každý u svého dítěte zažil onu fázi, kdy se zamiluje do nějaké filmové či seriálové postavičky a chce pouze věci s ní. Když například vidí kelímek, na němž je jeho hrdina zobrazen, okamžitě prosí rodiče o jeho koupit.

Prodejci toto samozřejmě velmi dobře vědí. Je to i důvod, proč na nás odevšad v současné době kouká Elsa, Anna či Olaf z Ledového království, a to i z věcí, které s filmem nemají absolutně nic společného. Děti je však vyžadují, už jen proto, že na nich je jejich oblíbená postava.vlak vjíždějící do města

Je samozřejmé, že tomuto trendu neunikly ani hračky. Snad v každém obchodě najdeme hračku či hru, na které je vyobrazena nějaká populární dětská kreslená postavička. A to pro všechny věkové kategorie, avšak zejména pro tu, na kterou je daný film či seriál cílen.

Příkladem může být hračka, nazývaná Mega bloks Mašinka Tomáš masinka-tomas.cz. Jedná se o primitivní dřevěnou stavebnici pro děti kolem tří let věku. Jsou z dostatečně velkých kousků, aby nebylo možné je vdechnout a aby bylo patřičně snadné stavebnici složit. Výsledkem je pak hlavní hrdina britského dětského seriálu pro nejmenší, Mašinka Tomáš.

To je ovšem jen jeden příklad. Dále tu máme klasická puzzle, a to o velikosti okolo 50 dílků nebo i méně, což je pro začínající malé stavitele tak akorát. Je jich právě tolik, aby to představovalo určitou výzvu, ale zase ne tak moc, aby to bylo nad jejich síly. Je však nutné poznamenat, že tento druh zábavy především malé děti příliš neuchvátí. Nemají totiž ještě trpělivost a schopnost se soustředit delší dobu.vlak přijíždějící na nástupiště

Dále tu pak máme samozřejmě věci, které s daným seriálem nemají vůbec nic společného, https://www.annonce.cz/blog/co-patri-do-spolecneho-jmeni-manzelu-a.html jako je nádobí, kartáčky a zubní pasty (i když pokud to děti naučí čistit si pravidelně zuby, pak si není proč stěžovat), kelímky, tašky do školy, penály, oblečení či krabičky na svačinu.

Je jasné, že obchodníci pouze chtějí vydělat peníze. A děti jsou velkou kupní silou, neboť velmi snadno přesvědčí své rodiče i ke koupi věci, kterou vůbec nepotřebují. Je tedy dobré se rozmyslet, zda skutečně toto musíte mít. Koneckonců, často to jde na úkor kvality.