Na každém normálně fungujícím trhu panuje alespoň určitá konkurence. Na každém normálním trhu jsou od každého výrobku minimálně dvě různé varianty, z nichž si zákazníci mohou vybírat. A je pravidlem, že je podobných alternativ mnohem více, že se tu snaží uspět nejrůznější výrobci s nejrůznějšími produkty. A je žádoucí vyjít z podobného konkurenčního boje vítězně.
Ovšem je nasnadě, že ne každý, kdo něco nabízí, uspěje. Veřejnost totiž nekupuje jen tak něco, ta si vybírá to, co podle ní stojí za to. A každý poskytovatel čehokoliv se tak musí maximálně snažit o to, aby uspěl. Aby o něj byl zájem.
A co to znamená? Pochopitelně hlavně to, že si musí ten, kdo se chce na trhu udržet dlouhodobě, vybudovat dokonalou pověst. A tuto pověst musí dávat na svých výrobcích najevo.
A jak se to dělá? Obvykle tak, že si firma pořídí své nepřehlédnutelné a nezaměnitelné logo a jeho prostřednictvím dává zákazníkům najevo, že právě to nabízené pochází od ní. A když zákazník pohlédne na logo a hned vycítí, že se za ním ukrývá výrobce či dodavatel, na kterého je spolehnutí, dá tomu přednost před něčím, co by se dalo označit vtipným rčením vietnamského prodejce, nabízejícího pochybnou imitaci slovy ‚čím víc proužků, tím víc Adidas‘.
A kde si takové logo, které má někoho symbolizovat, pořídit? Nejlépe pochopitelně u někoho, kdo tomu rozumí a kdo zajistí, že bude takové logo spolehlivě a dlouhodobě použitelné. Tvorba loga Chrudim pak nabízí právě toto – loga, jimiž se vyplácí prezentovat před potenciální zákaznickou veřejností.
Kdo si zde pořídí své logo, má nakročeno na cestě ke zdaru. Pak už totiž stačí jenom řádně zapracovat na své image, pak už to chce jenom mít dobrou pověst, a rázem se bude to označené právě takovým logem prodávat samo.
A o to přece jde. Ten, kdo by své zboží neprodal, přece nevyhnutelně zkrachuje.